Posebna je draž i zadovoljstvo biti dio priče o promociji grada koji ljudi iz različitih dijelova svijeta doživljavaju kao svoj, mjesto u kojem dišu punim plućima i gdje se osjećaju posebno lijepo. Haris Fazlagić, predsjednik Turističke zajednice Kantona Sarajevo kaže da su pozitivna iskustva i poruke turista i posjetitelja najveća nagrada za rad na promociji prijestonice BiH.

„Sarajevo je mjesto koje će vas potpuno očarati. Atmosfera u gradu je fantastična, a čini je spoj turskog štiha s evropskim elementima.“

Fazlagić: Promocija u više od 30 zemalja

„Sarajevo je Evropa. Ovaj specifičan grad se može uporediti s nekim malim, neobičnim gradom u Španiji.“

„Presretna sam što sam u Sarajevu, čija me povijest, ali i hrana oduševljavaju.”

Ovo je mali dio impresija zabilježenih tokom ovogodišnje ljetne turističke sezone od turista, influensera i poznatih ličnosti iz svijeta koji su svoja pozitivna iskustva o posjeti Sarajevu rado podjelili s javnosti.

“S druge strane, mnogi su jasno poručili da su iznenađeni gradom koji puno nudi, a malo se o tome zna i vrednuje. Trenutno smo nedovoljno istražena, neotkrivena, manje popularna i potcjenjena destinacija, prema mišljenju onih koji putuju, ocjenjuju turističke usluge i bave se turizmom. Sve su nam to dovoljni razlozi da u budućnosti težimo zauzeti zasluženo mjesto na listi turističkih destinacija koje su poželjne, poznate, posjećene i cijenjene”, kazao nam je Fazlagić.

Na kojim tržištima se intenzivira promocija Sarajeva?

“Naša misija i glavni zadatak je promocija Kantona Sarajevo kao turističke destinacije u svijetu, te u tom cilju širimo i jačamo naše promotivne aktivnosti koristeći različite alate; od direktne komunikacije s turistima, online marketinga, kao i promocije preko oglasnih površina koje npr. trenutno koristimo Ujedinjenim Arapskim Emiratima gdje građani i posjetioci mogu vidjeti poruku “Visit Sarajevo” na ulicama četiri emirata – Dubai, Abu Dhabi, Sharjah i Ras Al Khaimah.

Promociju Sarajeva ali i cijele Bosne i Hercegovine radili smo u više od 30 zemalja u regiji i svijetu. Turističke atrakcije promovirali smo u zemljama regije, Evrope, Azije i Južne Amerike. U cilju širenja tržišta slijedi road show kampanja u Sjevernoj Americi, koju radimo s partnerima i turističkim agencijama, kako bi privukli turiste s ovog značajnog i velikog tržišta.”

Ljetna sezona imala je rekordne brojke. Šta očekivati pred zimsku sezonu?

“Swiss Tourism Awards Lugano je nagrada koju ćemo ove godine dobiti kao najbolja kulturna i tradicionalna destinacija, uz gradove kao što su Tokio, Barcelona, Johannesburg, Napulj i drugi, što za nas predstavlja posebnu čast i podstrek da budemo još aktivniji i bolji u promotivnim aktivnostima. Promociju u svijetu putem sajamskih aktivnosti radimo tokom cijele godine, te u prosjeku učestvujemo na oko 25 sajmova. Krajem godine ćemo nastupati na još desetak turističkih promocija u regiji, Evropi i svijetu.

Planiramo i radimo unaprijed kako bi što uspješnije ostvarili zacrtane ciljeve. Nakon ljetne sezone koja je prema našim statističkim pokazateljima bila bolja od svih prethodnih, za predstojeću zimsku sezonu investiramo u projekte čijom se realizacijom razvijaju turističke inicijative, ideje i proizvodi iz različitih oblika turizma, a koji dalju vidljive i samoodržive rezultate. Ulažemo u buduće aktivnosti koje tokom zimskog perioda obogaćuju i unapređuju turističku sezonu, a turistima i građanima nude zanimljve sadržaje, s krajnjim ciljem smanjenja sezonalnosti turističkih posjeta, produženju boravka turista i povećanju prihoda od turizma. Cilj nam je nastaviti trend rasta i uspješno odgovoriti izazovu zimske turističke sezone, koja treba biti bolja od svih prethodnih.”

Neprocjenjiv uspjeh u privlačenju turista je otvaranje novih avio linija za Sarajevo

“Turistima smo subvencijama aviolinija, na kojima radimo i ove godine u saradnji s Vladom KS i Međunarodnim aerodromom Sarajevo, olakšali dolazak do unikatne turističke destinacije koja nudi jedinstvenu kulturu, bogatu historiju, neodoljivu gastronomiju, raznovrsnu outdoor ponudu i poseban ugođaj i boravak uz ljubaznost domaćina po kojoj se izdvajamo od ostalih. Pozivamo Vas u Sarajevo u koje ste uvijek dobrodošli!”

Digitalni ključ Sarajeva

„Prateći svjetske trendove i potrebe turista realizirali smo i u promet pustili jedinstvenu karticu Sarajevo City Card koja na savremen i autentičan način pruža mogućnost istraživanja i upoznavanja Sarajeva. Ponudu uz koju više uživaju posjetioci i turisti koji žele otkriti što više sarajevskih atrakcija i upoznati Sarajevo, ostvarili smo kroz kreaciju jedinstvene kartice https://sarajevocitycard.com/

Radi se „ključu Sarajeva“ koji osigurava pristup brojnim atrakcijama, uključuje javni gradski prevoz kao i brojne popuste i mogućnosti“, kaže Haris Fazlagić, predsjednik Turističke zajednice Kantona Sarajevo.

Comments are closed.