Bosna i Hercegovina, predstavljena kroz Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja i Turističku zajednicu Tuzlanskog kantona, u saradnji sa Turističkom zajednicom Kantona Sarajevo, zabilježila je zapažen nastup na Sajamu IFTM Top Resa u Parizu, ističući svoju raznoliku ponudu i potencijal kao destinacije za različite oblike turizma – od odmorišnog do MICE i grupnog turizma.

IFTM Top Resa 2024 okupio je više od 200 predstavnika destinacija, 1.700 turističkih brendova i 34.000 profesionalaca iz sektora turizma iz cijelog svijeta. Tokom sajma, predstavljena je cjelokupna turistička ponuda Tuzlanskog kantona, s ciljem promocije naše zemlje kao sigurne i atraktivne destinacije koja može da ponudi različita turistička iskustva.

– Prezentacija turističkih potencijala Tuzlanskog kantona na sajmu IFTM Top Resa imala je za cilj privući pažnju ključnih turističkih agencija i turoperatora koji čine značajan dio izlagača i posjetitelja ovog prestižnog događaja. Fokusirali smo se na privlačenje turista iz Francuske i zapadne Evrope, pružajući im priliku da otkriju jedinstvene pejzaže našeg kraja – rekla je Dželmina Huremović, pomoćnica ministra za trgovinu i turizam TK.

Sajam je pratilo više od 900 medijskih profesionalaca, čime je osigurana značajna medijska promocija na međunarodnom nivou. Jedan od ključnih fokusa sajma bila je digitalizacija i održivi razvoj u turizmu, s posebnim naglaskom na odgovorno poslovanje i smanjenje negativnog uticaja turizma na životnu sredinu. Kroz 90 stručnih panela, posjetitelji su imali priliku čuti o trendovima i izazovima s kojima se suočava globalna turistička scena.

Tokom ove trodnevne poslovne manifestacije, organizovani su brojni susreti s turističkim agentima, organizatorima putovanja i aviokompanijama. Sajamski štand Bosne i Hercegovine posjetila je i ambasadorica Bosne i Hercegovine u Francuskoj Nataša Kondić, čime je dodatno potvrđena važnost i značaj ovog događaja na međunarodnom nivou.

Comments are closed.