Tokom pandemije, luksuzno je tržište doživjelo procvat. Tako su u fokus došli i luksuzni satovi, čija je industrija vrijedna 1,6 triliona dolara, a generacija Z i milenijalci prodajne brojke guraju u nove visine. To potvrđuje i izvještaj Sotheby’sa, aukcijske kuće sa sjedištem u New Yorku, koji donosi podatke o ukupnoj prodaji u iznosu od 7,9 milijardi dolara u 2023. Ta je brojka nešto manja od dosadašnjeg rekorda iz godine ranije kada je iznosila 8 milijardi dolara. U odnosu na razdoblje prije pandemije, to je ogroman porast, veći od čak 40%, a nova generacija kupaca je ta koja čini razliku, piše Fortune.

Kada spominjemo kolekcionare, oni su, piše Fortune, mlađi nego ikada prije. To se ne odnosi samo na kupce satova, već i na cijeli luksuzni sektor. Hess kaže kako su prošle godine 30% svih satova kupile osobe u tridesetima ili mlađe, što ukazuje da kupci u toj dobi troše značajne svote upravo na satove. Dodao je i da je Azija bila ključan sektor za luksuznu robu u proteklim godinama, no prošle godine, glavni pokretač bili su američki kupci. A tu su i potrošači s Bliskog istoka koji su također trošili više nego ikada prije.

Comments are closed.