U okviru globalne turističke industrije, promocija specifičnih destinacija na tržištima koja pokazuju visok potencijal za rast turizma ima ključnu ulogu. Jedno od takvih tržišta je Saudijska Arabija, zemlja koja postepeno postaje jedno od najvažnijih tržišta za turizam u Bosni i Hercegovini, a to je upravo prepoznala Turistička zajednica Kantona Sarajevo (TZKS). Kroz učešće na događaju Business Travel Roadshow (BTR), koji je održan u Džedi 27. i 28. januara, Bosna i Hercegovina ojačala je svoju poziciju na tržištu Saudijske Arabije i šireg regiona Zaliva.
Učešće Turističke zajednice KS na BTR-u, specijaliziranom dvodnevnom događaju koji okuplja ključne aktere turističke industrije, ima strateški značaj jer Saudijska Arabija predstavlja jedno od najbrže rastućih turističkih tržišta za BiH. Prema informacijama iz TZKS, gotovo trećina turističkog prometa koji dolazi u Kanton Sarajevo potiče s tržišta Zaliva, a turisti iz ovog regiona, koji borave duže od prosjeka, također prednjače u potrošnji. Saudijci, s obzirom na svoju ekonomsku moć i sklonost luksuznom turizmu, predstavljaju značajnu ciljnu grupu za promociju turističke ponude BiH.

Turisti iz Saudijske Arabije posebno su privučeni prirodnim ljepotama Bosne i Hercegovine, što predstavlja osnovu za razvoj outdoor turizma. TZKS prepoznaje ove potencijale i naglašava važnost predstavljanja BiH kao atraktivne destinacije za avanturistički turizam. BiH, sa svojom raznovrsnom prirodom i bogatstvom kulturne baštine, pruža saudijskim turistima iskustva koja su u suprotnosti sa savremenim urbanim načinom života, te nudi miran i luksuzan odmor u prirodi.

BTR događaj pruža značajnu priliku za profesionalce u turizmu, uključujući hotele, turističke agencije i druge sektore, da se direktno umreže s potencijalnim poslovnim partnerima iz Saudijske Arabije. TZKS, zajedno s 17 izlagača iz privatnog sektora turističke industrije BiH, na ovom događaju predstavila je specifične usluge, proizvode i ponude koje će unaprijediti turističku ponudu regije.
Na ovaj način TZKS ne samo da promovira turizam, već i gradi temelje za dugoročne poslovne odnose koji mogu dovesti do stalnog rasta turističkog prometa. Saudijska Arabija i zemlje Zaliva općenito postaju sve značajniji izvor za Bosnu i Hercegovinu, čije prirodne ljepote i kulturno naslijeđe često oduševljavaju posjetitelje s ovog tržišta.

Saudijski turisti često preferiraju luksuzna odmarališta, ekskluzivne hotele i visokokvalitetne usluge, što otvara velike mogućnosti za rast luksuznog turizma u BiH. Stoga, Bosna i Hercegovina ima priliku pozicionirati se kao atraktivna destinacija za luksuzni turizam, privlačeći posjetitelje koji traže vrhunske usluge i sadržaje.
Promocija Bosne i Hercegovine u Saudijskoj Arabiji kroz BTR događaj od ključne je važnosti za razvoj turističke industrije u BiH. Kroz umrežavanje, promociju prirodnih ljepota i outdoor turizma, kao i jačanje partnerstava s ključnim turističkim akterima, BiH ima potencijal da se etablira kao atraktivna destinacija za saudijske turiste i širi tržište. Ovaj događaj je samo početak dugoročne strategije za ostvarivanje značajnog rasta turističkog prometa s ovog tržišta, što bi imalo pozitivan utjecaj na lokalne ekonomske sektore poput ugostiteljstva, transporta i trgovine.
Comments are closed.