Čak i nakon godine koju je obilježila rekordna inflacija i nadolazeći potencijal recesije, putnici će nastaviti da daju prioritet svom odmoru. Naime, u okviru istraživanja Travelzooa, ogromnih 78 posto ispitanika reklo je da planira potrošiti raspoloživi prihod na putovanja ove godine, u poređenju sa 33 posto onih koji imaju druge prioritete. Podaci iz ankete Travelzooa od 15 miliona članova otkrili su da je 57 posto putnika zainteresirano za odmor na plaži, a 53 posto je onih koji gledaju na kulturno-historijska putovanja.Ali, kako je i najavljeno, doći će do promjene u ponašanju ljubitelja putovanja.

Turisti će prednost dati intimnim putovanjima umjesto već popularnim lokacijama, kaže istraživanje grupa Expedia. Trendovi su se okrenuli u korist prirodi. Putnici su se zasitili online svijeta te su željni odvojiti svoja iskustva od tehnologije. Evo nekoliko novih trendova.

Survival trend je u centru pažnje– ljudi žele boraviti u prirodi te naučiti temeljne vještine za preživljavanje u prirodi.

Izlazak iz „comfort“ zone – putnici žele iskusiti nova iskustva i probijati vlastite granice.

U zdravom tijelu zdrav duh – povećano je zanimanje za aktivni odmor.

Bleisure trend je jači no ikad – riječ je o spajanju poslovnog i privatnog putovanja.

Putovanje po najpovoljnijoj cijeni – mnogi putnici žele dobiti najveću vrijednost za svoje novce bez uskraćivanja.

Također, dvije trećine globalnih turista razmotrilo je, a 39 posto već rezerviralo putovanja do odredišta nakon što su ih vidjeli u serijama ili filmovima koji se emitiraju.

Potražnja za wellness odmorima porasla je za više od 30 posto. Trend će se po svemu sudeći i nastaviti. Turisti će ove godine tražiti nekonvencionalne wellness aktivnosti, kao što su sylvotherapy (šumsko kupanje), chakra sesije, eno-gastro kampovi, joga s psićima, terapija smijehom i berba voća.

Comments are closed.